Головна
Реєстрація
Вхід

Неділя
23.09.2018
11:09
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS
Комунальний вищий навчальний заклад 
"Уманський  гуманітарно-педагогічний коледж  ім. Т. Г. Шевченка"


Ми у Facebook

Меню сайту

Категорії розділу
Навчальний процес [2]
все, що стосується навчання
Культурно-масова діяльність [2]
проведення різних заходів, свят, вечорів, конкурсів
Досягнення в спорті [1]
участь у змаганнях, спортивних святах, перемоги
Інші [4]
публікації, що не увійшли в попередні категорії
Наукова діяльність [3]
проведення конференцій, семінарів, науково-дослідницька робота
Педагогічний кур'єр [165]
тут можна знайти статті з газети УГПК "Педагогічний кур'єр"
Виховна дільність [1]
виховання робота та все що стосується виховання
Методична робота [3]
Методичні поради, робота з молодими викладачами, інтерактивні технології у навчанні, декадники
Творча лабораторія студентів [9]
Новини студентського уряду [2]

...

Пошук по сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Корисні посилання

 Каталог статей 
Головна » Статті » Педагогічний кур'єр

Творча співпраця

12–13 листопада 2011 року в м. Києві у Національному педагогічному університеті імені Михайла Драгоманова відбулися VІ Всеукраїнські читання з гуманної педагогіки «Учителю, надихни мене на творчість». Ініціатор читань Шалва Олександрович Амонашвілі, всесвітньовідомий педагог-новатор. Головне завдання читань – обговорити питання, як стверджувати в житті світлу творчість, як надихати на несення Світла самим і надихати на це своїх учнів,  як навчитись розпізнавати підміну справжніх цінностей фальшивими та знаходити в собі сили нести світле натхнення в будь-яких обставинах життя.

Викладачі коледжу Т.К.Денисюк, Т.В.Яценко, С.І.Плахотна, Л.В.Колісник, В.В.Зброй взяли участь в роботі творчих лабораторій читань, де обговорювались питання про творчість і натхнення в роботі учителя, про створення духовної співзвучності між учителем і учнем, про культурні і народні традиції у вихованні та про те,  як створювати творче виховне середовище для дитини. Відвідали майстер-класи, які проводили науковці, вчителі методисти з тем: «Діти – творчість Всесвіту», «Золоті зерна мудрості», «Творчість – необхідна умова розвитку духовного світу дитини», «Педагогічна спадщина В.О.Сухомлинського – натхнення до творчості», «Творчі таємниці вчителя», на яких було представлено педагогічний досвід практичного втілення ідей гуманної педагогіки.

Висновок, який зробили викладачі після участі в VІ Всеукраїнських читаннях з гуманної педагогіки:

- гуманну педагогіку потрібно шукати в самому собі;

- гуманна педагогіка – вічний пошук;

- гуманну педагогіку складно знайти всередині себе, а зовні шукати неможливо;

- гуманна педагогіка розрахована не на розум, а на серце;

- гуманна педагогіка – простір, де і один у полі воїн;

- гуманна педагогіка – простір для творчості і натхнення. Учитель повинен бути творчим і натхненним, бо він є творцем освіти.


Газета "Педагогічний кур'єр" №3-4, листопад 2011 р.

Категорія: Педагогічний кур'єр | Додав: umanpedcollege (19.09.2012) | Автор: Т.В. Яценко
Переглядів: 265 | Рейтинг: 0.0/0

Форма входу
Логін:
Пароль:

Гарячі новини

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода
Погода в Умані » Україна

Новини про все

Пошук роботи

КВНЗ "Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім.Т.Г.Шевченка" © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz