Головна
Реєстрація
Вхід

Вівторок
21.11.2017
19:19
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS


Комунальний вищий навчальний заклад 
"Уманський  гуманітарно-педагогічний коледж  ім. Т. Г. Шевченка"

Ми у Facebook

Меню сайту

Категорії розділу
Навчальний процес [2]
все, що стосується навчання
Культурно-масова діяльність [2]
проведення різних заходів, свят, вечорів, конкурсів
Досягнення в спорті [1]
участь у змаганнях, спортивних святах, перемоги
Інші [4]
публікації, що не увійшли в попередні категорії
Наукова діяльність [3]
проведення конференцій, семінарів, науково-дослідницька робота
Педагогічний кур'єр [165]
тут можна знайти статті з газети УГПК "Педагогічний кур'єр"
Виховна дільність [1]
виховання робота та все що стосується виховання
Методична робота [3]
Методичні поради, робота з молодими викладачами, інтерактивні технології у навчанні, декадники
Творча лабораторія студентів [9]
Новини студентського уряду [2]

...

Пошук по сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Корисні посилання

 Каталог статей 
Головна » Статті » Методична робота

Методичний фестиваль "Сучасні заняття. Інтерактивні методи навчання"

З нагоди 100-річчя коледжу, 28.02.2008 р. було проведено методичний фестиваль «Сучасні заняття. Інтерактивні методи навчання».

Виходячи з проблеми, над якою працює наш гуманітарно-педагогічний коледж: підвищення якості знань студентів на основі використання досягнень сучасної методики викладання та індивідуального підходу до можливостей кожного студента вся робота викладачів була спрямована на створення комфортних умов навчання для кожного студента, який би відчував себе рівноправним суб’єктом навчання і розумів би, що він робить, рефлексував з приводу того, що він знає, уміє та здійснює. Нашим завданням було формувати у студентів здатність до взаємодії, діалогу, прояву самостійності, творчості, формувати уміння критично мислити, приймати рішення і в той же час бути демократичним, толерантним, витриманим, організованим, цілеспрямованим. Велика увага приділялась формуванню професійної спрямованості усього навчально-виховного процесу.

Для вирішення усіх цих завдань використовувались інтерактивні методи навчання, які на сьогодні займають провідне місце в підготовці майбутніх спеціалістів.

Назріла потреба поділитись досвідом роботи викладачів по застосуванню інтерактивних методів навчання.

І, недаремно, в нашому коледжі, вперше ми обрали таку методичну форму роботи, як методичний фестиваль, що проходив під девізом «Хто шукає, той знаходить», який ставив за мету обмін досвідом роботи, впровадження нових педагогічних ідей, знахідок, організацію інтелектуально-пізнавальної діяльності студентів.

З вітальним словом до учасників методичного фестивалю виступила директор коледжу Чепка О.В.

У презентації та обговоренні інтерактивних методів навчання взяли участь викладачі:

- Яценко Т.В., голова предметної комісії викладачів педагогіки та психології, викладач вищої категорії, старший викладач Уманського гуманітарно-педагогічного коледжу ім. Т.Г. Шевченка (з презентацією «Ділова гра»);

- Обміняна Г.Л., викладач педагогіки та Цебровська Т.І., викладач дитячої літератури (виступили з презентацією бінарного заняття);

- Бесараб М.Н., методист агротехнічного коледжу при АДПУ (презентував метод «кейсів»);

- Сіроштан О.П., викладач іноземної мови Уманського гуманітарно-педагогічного коледжу ім. Т.Г. Шевченка (презентувала метод «Робота в малих групах»);

- Слупіцька С.М., викладач іноземної мови Уманського гуманітарно-педагогічного коледжу ім. Т.Г. Шевченка, представила педагогічну практику;

- Рибалко О.О., викладач методики математики та методики застосування комп’ютерної техніки Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу ім. І.Я. Франка (комп’ютерні презентації);

- Свердлович В.В. – заступник директора з навчально-виробничої роботи Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу;

- Зброй В.В., викладач вищої категорії Уманського гуманітарно-педагогічного коледжу ім.Т.Г.Шевченка ( метод «Знайди позицію»);

- Козак Н.Д., голова предметної комісії викладачів методик зображувальної діяльності, викладач вищої категорії, старший викладач Уманського гуманітарно-педагогічного коледжу ім. Т.Г. Шевченка з презентацією методів «Ажурна пилка», «Робота в групах», « комп'ютерна презентація»;

- Кравчук Н.П., викладач методик дошкільної освіти Уманського гуманітарно-педагогічного коледжу ім. Т.Г. Шевченка з презентацією методів «Робота в малих групах», «Мікрофон»;

- Колісник Л.В. - голова предметної комісії соціальної педагогіки, викладач вищої категорії (метод «Етикет»);

- Євич З.М., зав.відділенням початкової та дошкільної освіти Уманського гуманітарно-педагогічного коледжу ім.Т.Г.Шевченка (метод «Рольова гра»);

- Черниш Л.П., завідувач педагогічною практикою Уманського гуманітарно-педагогічного коледжу ім.Т.Г.Шевченка («формування у студентів коледжу практичних умінь та навичок роботи з дітьми дошкільного віку»);

- Харченко І.М., викладач ритміки, хореографії Уманського гуманітарно-педагогічного коледжу ім.Т.Г.Шевченка (навчання студентів додаткової спеціалізації «Керівник хореографічного колективу»);

Із заключним словом виступила Яценко Т.В., яка відмітила, що: «Технологія інтерактивного навчання – така організація навчального процесу, яка передбачає участь кожного у процесі пізнання: або студент має конкретне завдання, за виконання якого він повинен відзвітуватись, або від його діяльності залежить якість виконання поставленого перед групою завдання. Такі технології охоплюють результат навчання, окремі інтерактивні методи і прийоми, що стимулюють процес пізнання, а також умови і процедури, за допомогою яких можна досягти запланованих результатів. Порівняння різних методів навчання, дозволяє стверджувати, що саме інтерактивне навчання дозволяє студентам стати іншими – вільними, розкріпаченими, оптимістично налаштованими, готовими до подолання труднощів навчання та життя, стійкішими до стресів і фрустрацій. Інтерактивні методи навчання дозволяють студентам:

- ґрунтовно аналізувати навчальну інформацію, творчо підходити до засвоєння навчального матеріалу;

- навчатись формулювати власну думку, правильно її виражати, доводити свою точку зору, аргументувати, дискутувати;

- навчитись слухати іншу людину;

- учитись будувати конструктивні відносини у групі;

- розвивати навички проектовної діяльності, самостійної роботи, виконання творчих робіт тощо.

Крім того ІМН дозволяють реалізувати ідею співробітництва тих, хто навчає і тих, хто навчається, учить їх конструктивній взаємодії, сприяє оздоровленню психологічного клімату на занятті, створює доброзичливу атмосферу.

Методичний фестиваль пройшов на високому методичному рівні.

Організатори методичного фестивалю Євич З.М. завідувач відділенням початкової та дошкільної освіти, Яценко Т.В. голова предметної комісії викладачів педагогіки і психології вдячні всім, хто взяв у ньому участь і висловлюють надію, що така форма методичної роботи стане системою в нашому Уманському гуманітарно-педагогічному коледжі ім. Т.Г. Шевченка.


Категорія: Методична робота | Додав: umanpedcollege (16.04.2008) | Автор: Яценко Т.В.
Переглядів: 4264 | Рейтинг: 3.7/3

Форма входу
Логін:
Пароль:

Гарячі новини

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода
Погода в Умані » Україна

Новини про все

Пошук роботи

КВНЗ "Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім.Т.Г.Шевченка" © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz